Praktyczny warsztat dla nauczycieli, rodziców, opiekunów, pedagogów.
Moduł I - Etapy rozwoju dziecka (prawidłowe i nieprawidłowe)
Moduł II - Czym jest Zespół Aspergera? Specyfika funkcjonowania poznawczego, społecznego i emocjonalnego osób z zespołem Aspergera. Funkcjonowanie ucznia z zespołem Aspergera w placówce oświatowej. Wskazówki do pracy z dziećmi i młodzieżą z zespołem Aspergera na terenie placówki oświatowej. Kilka pomysłów, które ułatwiają codzienne życie osobom z zespołem Aspergera oraz ich wychowawcom. Praca z rodziną osób z zespołem Aspergera.
Moduł III - Prezentacja terapii integracji sensorycznej u dzieci z zespołem Aspergera (warsztaty praktyczne).
Moduł IV - Spotkanie z dorosłą osobą z zespołem Aspergera - pogdanka.
Czas trwania warsztatu - 8 h
Moduł II - Czym jest Zespół Aspergera? Specyfika funkcjonowania poznawczego, społecznego i emocjonalnego osób z zespołem Aspergera. Funkcjonowanie ucznia z zespołem Aspergera w placówce oświatowej. Wskazówki do pracy z dziećmi i młodzieżą z zespołem Aspergera na terenie placówki oświatowej. Kilka pomysłów, które ułatwiają codzienne życie osobom z zespołem Aspergera oraz ich wychowawcom. Praca z rodziną osób z zespołem Aspergera.
Moduł III - Prezentacja terapii integracji sensorycznej u dzieci z zespołem Aspergera (warsztaty praktyczne).
Moduł IV - Spotkanie z dorosłą osobą z zespołem Aspergera - pogdanka.
Czas trwania warsztatu - 8 h
Warsztat prowadzą:
Katarzyna Kraszewska-Młot - fizjoterapeuta, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej, integracji bilateralnej, oligofrenopedagog, pedagog specjalny. Posiada doświadczenie w koordynowaniu zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Od 2012 zajmuje się terapią oraz rehabilitacją dzieci ze spektrum Autyzmu oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi dbając o rozwój dziecka we wszystkich sferach. Prowadzi szkolenia dla rodziców oraz nauczycieli z zakresu integracji sensorycznej.
Daniel Młot - fizjoterapeuta, oligofrenopedagog. Prowadzi zajęcia, wykłady i szkolenie dla rodziców i pedagogów z zakresu integracji sensorycznej, rehabilitacji dzieci, rozwoju dziecka. Przez wiele lat koordynator rehabilitacji w Polskim Związku Niewidomych. Organizator turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z Polski i Europy. Ukończył szkolenie I i II stopnia Terapii Czaszkowo-Krzyżowej w Katowicach. Szkolenie III stopień Terapii Czaszkowo-Krzyżowej w Sopocie. Szkolenie IV stopnia Osteopatii Kranialnej w Sopocie. Szkolenie „Neurologiczny rozwój dziecka”, szkolenie z Kinezjologii Edukacyjnej, szkolenie „Stymulacja rozwoju dziecka w oparciu o metodę Domana", szkolenie „Neurologiczny profil rozwojowy„, szkolenie „Neurologiczny rozwój człowieka”, szkolenie „Organizacja Neurologiczna”, szkolenie „Stymulacyjna terapia neurorozwojowa u dzieci i młodzieży z trudnościami rozwojowymi. Ukończył warsztaty Terapii Powięziowo- Mięśniowe w Sopocie. Uczestnik konferencji „Zapobieganie agresji w szkole” w Poznaniu, I Międzynarodowego Sympozjum Naukowego zorganizowanego przez Uniwersytet w Ołomuńcu . Współorganizator przyjazdu dr. Dosher do Polski.
wróć
Katarzyna Kraszewska-Młot - fizjoterapeuta, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej, integracji bilateralnej, oligofrenopedagog, pedagog specjalny. Posiada doświadczenie w koordynowaniu zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Od 2012 zajmuje się terapią oraz rehabilitacją dzieci ze spektrum Autyzmu oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi dbając o rozwój dziecka we wszystkich sferach. Prowadzi szkolenia dla rodziców oraz nauczycieli z zakresu integracji sensorycznej.
Daniel Młot - fizjoterapeuta, oligofrenopedagog. Prowadzi zajęcia, wykłady i szkolenie dla rodziców i pedagogów z zakresu integracji sensorycznej, rehabilitacji dzieci, rozwoju dziecka. Przez wiele lat koordynator rehabilitacji w Polskim Związku Niewidomych. Organizator turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z Polski i Europy. Ukończył szkolenie I i II stopnia Terapii Czaszkowo-Krzyżowej w Katowicach. Szkolenie III stopień Terapii Czaszkowo-Krzyżowej w Sopocie. Szkolenie IV stopnia Osteopatii Kranialnej w Sopocie. Szkolenie „Neurologiczny rozwój dziecka”, szkolenie z Kinezjologii Edukacyjnej, szkolenie „Stymulacja rozwoju dziecka w oparciu o metodę Domana", szkolenie „Neurologiczny profil rozwojowy„, szkolenie „Neurologiczny rozwój człowieka”, szkolenie „Organizacja Neurologiczna”, szkolenie „Stymulacyjna terapia neurorozwojowa u dzieci i młodzieży z trudnościami rozwojowymi. Ukończył warsztaty Terapii Powięziowo- Mięśniowe w Sopocie. Uczestnik konferencji „Zapobieganie agresji w szkole” w Poznaniu, I Międzynarodowego Sympozjum Naukowego zorganizowanego przez Uniwersytet w Ołomuńcu . Współorganizator przyjazdu dr. Dosher do Polski.